Friday, December 18, 2009

shupinn

ari ni dgn gumbira melompat2 aku n membe2 g shoping.
ngeee!
bpk ah rmi gle org.
adoi.
penin pale eden.
aku mmg x ske bersesak2.
dah nak wat mcm ne kan.
x kan nak suh org kuar dr shoping mall bile aku dtg.
gle hebat sgt ke aku ni.
hehhee

ok2.
first skali ktorng g low yat.
oh! tempat kegemaran ku.
aku mmg ske gadjet2 yg bajet2
tp aku mane ade byk wet kan nak beli.
tengokkn jek la barang2 2 terkurung dlm almari cermin.
heeee.

dkt sini aku teman kan nor beli hp.
wow!
hp mahal woooo.
yum3.

dah setle g beli hp nor.
giliran aku pulok nak mengabiskan wet.
heee.

aku dah wat list untuk beli2 barang.
n dengan jayenye aku dah mengikut list barang 2.
hahaha selame ni x penah nye nak ikot.
sbb napsu.
hehehe.

soo. barang yg aku beli adalah...
hub usb yg boleh bertukaaarrrr corak.

beg laptop yg simple & akan dilawakan oleh aku.

ink laptop yg mahal.
maleh nak beli refill. [xreti]
tersebutlah senarai barang yg aku beli.
simple rite?
hiik3.
tp aku xdpt beli kasot.
xde yg bkenan.

continue shupping later.
hik3

No comments:

Post a Comment