Saturday, December 12, 2009

good news from kl

pagi yg terang, kini maken terang.
ari ni kne g daftar kolej.
boleh jek daftar ari ahad.
tp aku maleh nak bersesak2 dengan student laen yg biasenye akan check in kolej ari ahad.
heee.
pg2 lg dah ckp ngan ma & abah.
ain : ain x nak tdo hostel ari ni lg. x rmi org lg. atot la tinggal sorang2 kat bilik 2.
ngade2 kan aku ni.
ahhaha.
then my sis ckp die leh tlg anto kan sok sbb mak aku nak balik mersing awal2 pg sok.
lg la naek ngade2 aku. hhehe. tq sis yek.

tepat kul 9.40 pagi.
aku, ma, abah n k.syarina bertolak ke kolej siswa jaya.
dalam kul 10lbh++ br sampai.
hehe. jem la kan.

time dlm kete, tibe2 phone aku berbunyi2.
nor [coursemate aku] kol.
nor : ko kat mane isti?
ain : aku odw g kolej ah ni. ko kat ne? dh sampai kolej ke?
nor : aku dah sampai ni, kte romate ah. cpt sket ko 2. aku dah sunyi ni.
ain : yeke nor?? [sgt excited] wah2. besh ah aku romate ngan ko yek.
nor : ye2. cpt sket.
ain : ok2.

mmg lega la gak kan aku, bile tau nor jd roomate aku.
sbb dr sebln lepas aku asek dok pk sape la roomate aku.
sbb klu bkn coursemate aku, mmg susah la sket aku nak sesuai2kan diri.
phew! syukur.

sesampai jek kat kolej, trus g daftar ape smue. n dpt bilik level 5.
level 5??
pehh. mcm ne 2?
bakal kurus ke aku.
tp jgn khuatir.
ade lift beb.
ahha lg gemok ad.

aku cr park yg plg bgs utk kete abah.
untuk senangkan aku punggah barang2.
kebetulan sblh kete abah ade lori yg sanitari 2.
ape ntah name. x igt dah. hehehe.
ade nampk troli dorang.
berkenan btol aku ngan troli 2.
tujuan berkenan : boleh memudahkan aku memunggah barang.

tgh2 aku, ma n my sis punggah2 barang.
abah leh berborak2 berbaek2 ngan pekerja sanitari 2.
intro org kate.
lame2 abah aku ckp, leh pnjm troli ni [lebeh kurang mcm 2 la]
manis ayat die.
trus mak cik 2 bg.
hahahhaha. mule2 ktorng plan nak kne punggah 2 kali, trus jd sekali jek disebabkan ade troli & ayat manis dr abah aku.
besh kan.
ngeh3.
senang jd keje aku.

masok2 bilik no 5-03.
aku puas ati ngan bilik 2.
cume nak kne mop ape smue la.
byk habok kan.
kemas lebeh2 kurang jek.
sbb nak balik semule umah abg aku.

sian plak kat nor, kne tnggl sorang2.
sowi norr..
aku x tau yg ko jd roomate aku.
klu aku tau,aku tdo dah stu mlm ni.
aku tnye die ok ke x sorang2.
die ckp ok.

ye la. kte kne la concern kan kat org laen.
br la org amek berat pasal kte.
x ke gitu?
hehe. i'll be back tomorrow norr..
hehehhe.

No comments:

Post a Comment