Tuesday, December 8, 2009

pack bag

heared my parent bincang2 td.
balik kl 11.12.2009.
singgah umah mak cu kat muar.
coz dorang br balik haji. heeee.
tdo 1 malam kat stu.

tp nanak balik awal.
isk2.
ade mase 2 ari lg nak date2 dote2 ngan my boy.
2 ari jekkk???
huuuu. maybe org akan ckp, aku ni ngade2 susah la nak tnggl bf.
ade haku kesah. hahhaha.

mmg aku akan rindu kehidupan aku yg bebas bergerak ke mane2 saje kat kg ni.
tanpa pk trafik jam, duit yg diperlukan untuk berbelanja & ragam org yg still tahap x menyakitkan ati aku.

schedule 4 tomorrow:
1. go buy things at kini, guardian, cosway. [have long list]
2. berjalan puas2 dgn my boy.
3. dah beli smue barang, trus pack kan dengan kadar segera.
4. sembat baju yg dah seminggu ma suruh wat.
5. kroh3.

bersiap sedia esok untuk beli segale jenis barang.
but the most importante..
mintak wet ngan abah looo. hehehe
aku mane ade wet.
money money money...

No comments:

Post a Comment