Tuesday, December 15, 2009

no1 p1

selase.
ari plg gumbira bg sekalian warge 3ddn.
ptptn masoookk weehhh
ngahaha.
klu ikotkan ati mmg seminggu jek nak abes kan wet 2.
tp apa kan daye.
mmg x berdaye.
ahhaha

dah mcm2 aku listkan nak beli utk kegunaan aku sem last ni.
heee.

dari sebln yg lepas aku dah survey mcm2 jenis berukband yang sesuai dgn gaye idop wanita bkerjaye mcm aku.
dah tgk respon dr org ramai n dr abg aku sundirik.

aku dah wat keputusan.
nak yang 2!
nak yg 2!

pergi la aku ke carefour wangse maju bersame rakan2 berpimpingan tgn.
hahahaha.
tgk2 ade booth jual nate broadband yg aku nak.
heheee.

dgn gelojoh nye aku ajak lala g teman aku beli.
'nnti teman kte beli eh eh lala'

hehe. dah tnye2 sket, trus jek aku beli.
sbb aku dah survey tiap2 ari tau kat tenet.
hahaha.

kire aku lg expert la dr dealer 2.

blik2 jek bilik.
dgn rakusnyee...


yeayy!
sgt2 puas hati.
hahahhahaha.

No comments:

Post a Comment