Wednesday, December 9, 2009

shopping day

ok. shopping?
1 bende yg agak asing gak bg aku. [asing??]
hahaha.

ari ni satu hari suntuk shop ngan my boy.
dgn berbekalkan long list yg dah aku sediakan sebln awal.

1st, g kdai biase2.
ma tempah beli scarf feberet ma. heee.
menurut kate tokeh kedai aku beli scarf ma 2, die pn ske scarf ni.
sbb scarf 2 cengkam rambut btol2.
tp klu feberet die nape die x pki scarf 2 ye mase aku tgh borak ngan die.
hanye die jek yg tau.

then lepas dah seronok berborak, musti la kne teruskan perjalanan shoping.
hehe. g kini plak. [tmpt me n my boy karoke n maen tembak2]
kat sini beli baju2, kicap, actifast dll.
sian my boy kne ikot jek aku berjalan ke mane2.
sowi.. awek mu ini sgt cerewet memilih baju.
bkn cerewet ape.
tp klu owg bdn beso mcm aku ni, mmg susah nak jumpe baju yg rase selesa pakai nye.
hehe.

ok. setle kat situ.
truskan perjalanan g guardian.
heeee. tempat yg agak digemari oleh aku untuk berbelanje.
tp xde la belanje beso sgt.
sbb kan dah budget2 wet.
kne la ikot list.
aku kan berdisiplin.

diam x diam. bising x bising.
mcm x rase pon aku beli banyak barang tau.
tgk2 wet dah tnggl sket. [padahal bonet moto dah penoh]
heee.

wow!
sangat lega semue barang dah setle beli.
xde la smue.
ade barang2 yg aku akan beli mase odw nak g kl.
sbb klu kat luar mersing, barang murah sket la kan.

tq 2 my dad n bro coz bg wet aku blanje beli2 barang.
insyaAllah aku akan balas jasa baek family aku bile aku dalam keadaan kewangan yg stabil.
2 mmg cite2 aku dr dl.
yg plg penting, BALAS JASA MY MOM.
=]

my syg.. tq dear coz tman saye bershoping n bersabar dengan saye.
heee. tibe2 kuar saye.


No comments:

Post a Comment