Monday, December 14, 2009

senior menior

aku dtg campus dengan muke berlagak pandang langit.
sbb aku senior.

1st class on 1st day.
studio ah beb.
mmg rutin dr sem 1 lg kan.

dtg2 dah berpeloh kne susun2 meja smue.
heee. kebanyakan nye aku dok ilek jek.
tnjuk2 jek.
aku kan senior.
ahhahaha.

dah setle susun meja.
mule la aku.
aku nak meja ni. ko dok la meja ni.
sini2.
hahaha.
mcm2 ragam kan. nak pilih tempat dudok jek.

dah setle smue tmpt dudok yg berebot2 2.
kne kumpul ramai.
bincang pasal projek riban2.
hahaha.
projek studio lerrr.

studio master aku adalah pn zalissa bt zaini.
die ckp lemboooottt jek. mcm care ckp aku la.
lembot. org tua2 suke jek tgk aku.
[jadahnyeee]
ahhaha.

dpt2 je kertas briefing aku. trus aku tgk site kat ne.
sbb dngo2 cite, site dipilih adalah sarawak.
ngeeee.
dgn rakusnye aku belek kertas 2.
kat KAJANG.
ok la kan.
site dkt. duit lekat. jalan padat.
ahhaha.
pantun on the spot.

ktorng kne wat Rancangan Tempatan Daerah [RTD].
kajang dah ade RTD, cume ktorng kne wat perubahan sket.
coz RTD dorang dah lame n memerlukan perubahan
wah2. ayat dah A++ dah aku.
yum3.

hope sem ni aku akan berjaye mendaki gunung everest [tibe2]
heee.

kajaanggggg here i come bebeh.!

No comments:

Post a Comment