Monday, May 10, 2010

ketinggalan ohh


nampak x betape banyaknye buku yang aku kne telaah.
sbb 2 x update blog.
haha.

dah dekat 3 minggu aku dok kat umah. doing hmm.
doing what??
NOTHING!

oh lupe!
dah abes blajo beb.
so, kne la dok jek kat umah.
menunggu panggilan U or panggilan suami.
hehe.

xde la nak ckp aku ni bosan kat umah kan.
tp aku sonok ape.
walaupon x wat ape kan.
hehe.
cume disebabkan xde motor la yg membuatkan hati keremajaan aku ni membuak2 bosan.
bile ad mto.
wahhh! aku ku renangi jua ke cerok mane sahaje di mersing ini.
hik3.

my bf pnjm laptop for the 3 weeks.
die maen game, tgk movie.
kurang2 die leh release tensen die kat umah.

tp maen game, x hengat aku!
grrr!
lps ni aku nak maen game.
die dh ad tmpt pertame pade highscore kat game aku.
haih!
big PROBLEM.

OUT. GameGurl

2 comments:

  1. ko leh x bukak pej yan yg ocntest snyuman plng mnawan 2??
    ku bukak blogger not found..
    hmm..

    ReplyDelete
  2. eh2. same ah ngan aku.
    xleh bukak gak.
    aku nak tgk gak muke wat senyum2.
    hehe. mcm yan x penah senyum

    ReplyDelete