Sunday, May 16, 2010

brape RIBU?

ptang td g date2 ngan my bf.

shah : b ijazah ke diploma?
ain : hadoi. gf sndirik pon x hengat ke. [nak je aku jwb UPSR. aku kan mude] diploma loo.
shah : owhh. lps diploma, ijazah kan.
ain : a'ah. nape?
shah : xde ape. saje nak tau.
ain : klu ijazah hantaran mahal tau yang. org skang mcm ikot pelajaran. parent mcm nak dpt balik la wet dorng yg dorang blanjekan untuk anak die blajo.
shah : owh. ye ke. xpe2. nnti anak kite, syg kire dr die mule2 lahir lg. susu die, lampin, bla bla blaa.
ain : bgs gak cdgn syg 2. leh b tumpang dua2 kaki. [trus berangan kne wat buku kire2 utk anak]

dngo 2. so, sape2 nak besan ngan aku n bf aku.
bersedia lahh.
gile punye besan nih.
hahaha.

borak gak ngan bf aku pasal hantaran aku. wajib eh bincang.
hehe. name pon couple gatal of the year.
ahhaha.

aku penah ckp ngan die, klu aku stakat diploma, rm15riban jek hantaran.
klu aku sambong ijazah aku nak rm20riban.
hahaha. saje jek nak tgk mcm ne perasaan n air muke die.

ain : ni b sambong diploma ni, syg kne standby rm20riban lo.
shah : ok. [trus wat kire2]. klu sebln syg simpan 3rat. dlm mase 6 thn. [aku nak kawen umo 27.InsyaAllah]
hmmm. dpt la 20riban kan kan. [senyum lebar gle]. nnti dah ckup trus syg masok minang b ah. jumpa en.sahak. ckp sy nak anak p.cik skang gak smbl bg wet.

wahh! sesenang jek yek die berangan.
hehe. tumbok kang. dush2!

mmg la aku sonok bile die ckp n pk panjang mcm 2.
tp ktorng kawen bkn untuk hantaran jek kan.
lps 2 nak kne idop sndri, umah sndri, makan pakai sendiri smue nye.

x kan nak g balik kat en.sahak mintak wet blanje.
x gitu syg?
hehehe.

kurang2 kami ade saving sendiri untuk pastikan idop suami isteri n bakal anak ktorng selamat n sng.
2 mmg yg aku impikan.
but still. i love u syg.




No comments:

Post a Comment