Tuesday, May 11, 2010

bbq 5bestari 2006

tempat : d'rimba, mersing
waktu : malam
tarikh: a day in November 2009 =]
tema : berpakaian bebas yg menyenangkan mate

dah lame kan wat bbq ni, tp skang br nak update, war2 kan.
hehe. sowi la. niat di hati, mmg dah lame nak war2kan.
tp eden x do masooo.

antara vvvvip yg dtg ke bbq ni:

setengah jek yang dtg. tp dah rase sgt sonok!
hehe


orang2 yg paling penting dalam menjalankan bbq ni ialah aku, yusof, rizal n lily.
hhehe. tq guys coz tlg aku wat bbq ni.
walaupon x smue dtg kan.

xtvt mlm 2.
mule2 panaskan api. untuk bakor ayam.
of coz la yg bako nye bdk laki kan.
aku nak bako? harammm.
aku tukang mkn jek.
i xske la asap2 bagai ni.
wah! demand.
dush3! hambek ko.
hahaha.

ok. antara mkn yg dihidangkan.

puding. model : wan


nasi goweng : mak lily masak
ayam n hotdog. yummmiiee!
acara masak beramai2.

model air sopan2.
i love f&n Zapple!

sambil2 mkn, idris bawak gitar.
so, ktorng makan2 sambil nyanyi.
tepi pantai.
wahh. mmg sore aku plg sodap!
mcm2 lagu kami nyanyi. cari jodoh - waliband.
ahha. lagu x leh blah!

ad gak terhidang buah oren. banyaaakk sgt.
so, my fren, atiqah cadangkan wat pertandingan mkn oren paling laju.
dibahagikan kepada 2 group.

syarat2 permainan :
kne makan oren n kulit oren kne simpan.
pengadil akan kire kulit oren.
klu smue kulit oren ad n group mkn plng laju adalah pemenangnye!

gelagat pertandingan :

sape nak group aku. cpt2. gerenti menang.
promote diri.
sebelum pertandingan. kedua2 gorup baek2 aja

gaye bebas makan oren.
aku gelojoh sgt.
laki2 diluar sane. jgn terpedaye care saye mkn. saye seorang yg sopan santun.
wahh gitu.


aku x ingat dah sape jd group aku. tp group aku menang!
haha.
padahal oren buang campak jaoh2. pas2 isi kulit kat pinggan sopan2.
makan oren nye setengah jek.
mmg terbang terbangan la oren time 2.
haha.

dah abes 2, ktorng wat sesi amek2 gambo kenangan.
hehe

hasil pic2 yg santek2. x di ragu2 lagi kechantekan die.
PIC SEMASA BBQ


PIC SETELAH SELESAI BBQ


kesimpulannya.
aku seronok nile bersame kawan.
tapi jgn la kawan x seronok bersame aku.
n menindas aku.

best bbq ever!
mintak2 leh wat lg mcm ni.
yeahhh!
laen organizer plak.
hehehe!

LOVE U GUYS.!

No comments:

Post a Comment