Thursday, October 29, 2009

opis & kehidupan

hakhakhakahakhakahkahkahakahakhakhakhakahkahkakhakaa [menunjukkan aku sangat gumbira]
hari ni, internet dah ok.
yaahhoooooo. yabedabedooooo! [wajib highlight]
ari ni bos suh aku ajo die mcm ne nak wat 2 nak wat ni.
aku rase aku mcm bos kejap. bayangkan ah dak LI ajo bos?
ko ni bpk hebat gle kan? ngahahha. padahal bnde kecik jek! [saje nak riak]
aku siap dudok kusi roda [bukan cacat], die berdiri tgk
hik3.
aku tunjuk die semua sbb nnti aku xde, die kne wat, kerani kat OSC ni xpandai sangat gne komputer.
pelik sgt. patot nye pandai la kan.*sigh*
so, nnti smue die kne wat. lyn org, buat surat, daftar kat fail etc.
seperti yang dijanjikan sblm ni, aku kne cari hp murah2 untuk bf aku dekat mudah.com.my.
*kesat peloh* [padahal dok dlm econ]
antara syarat-syarat yg diberikan untuk hp yg die nak :
1. harge bawah rm200
2. x nak slide or lipat
3. yg comeh2
[ni dah lebehhhh, siap bersyarat] hahahaha.
aku pon bersungguh carik.
ni la antara hp sony anak eric yg murah aku jumpe.


yg ni harge rm200

yang ni pon rm200


yang ni mahal sket. rm250

bile aku dah bagi smue pic n harge hp 2.

die msj.

laki : b ske hp mane?

pompuan : b ske hp nokia. x nak sony.

laki : klu mcm 2, cari hp nokia, yg b ske eh. pas2 send pic kat syg dengan harge skali tau.

[dlm hati berkate. nape laki ensem ni x ckp awal2. ponat eden tau. oh jejaka]

ngahahahaahhaha [ketawe smbil kentot]

pompuan [tetap balas] : ookkkaaayyy.

jenoh la saye mencari2 sambil tidak membuat keje yang disuruh oleh bos [padahal buat, saje nak wat mcm degil]

setelah mencarik2 dan mendengus mcm lembu beberape kali. dapat lah saye beberape hp 2nd [kami x mampu]

tiada syarat disini. sbb ikot ske aku jek mencarik. lalalalalalaaa [senang ati]


rm530 [xphm nape murah sgt2] *cokia kot*


rm200. yipeeee!

rm390. i like

lalu aku tanpe segan silu meng'mms' pic2 tersebut kepada bf aku.

nagahhaha.

laki : nak yang mane?

pompuan : ske smue. tp klu leh nak yg twist 2. [rm390]

laki : ok. nnti syg tgk budget dl k.

pompuan : [wat2 majok *dush2*] ok. huhuhuhuhuu.

laki : ok. nnti eh beli.

pompuan : tahon dpn? [die slalu ckp tahon dpn]

laki : b ade wet brape [tibe2 tnye. nak kikis aku ke? hahhaa]

pompuan : xde [ade rm50 la]

laki : nnti syg tgk bajet dl yek [bajet besh]

pompuan : xpe la yang. penat syg keje, nak beli hp utk b. syg kan banyak tanggungan. [gf mithali]

laki : 2 la nak kne tengok bajet. ade lebih, maybe boleh beli. [idong kembang kempis]

The End

[the end kejadah, padahal sambong msj. maleh nak cite. ahhaha]

tp aku tau, ktorng ni bkn laki n isteri lgpon. i must understand him.

hehehe. so, aku x nak pk sgt.

klu ade rezeki kami, ade la hp 2 di tangan saye nnti [bukan ditangan die] *hikhikhikhik*.

[wajah mekar seperti bunga tahik ayam]

ahhahaa.

No comments:

Post a Comment