Sunday, October 25, 2009

2nd blog (^__^)

as the perkara below.hahaha. i'm a muet candidates ok.
soo, kne la blajo2 ckp english.
ni adalah blog aku yg kedua.
yg pertama telah pon lame tidak di update dan blog itu sgt kebudak2kan.
ahhaa. dah 4 thn xbukak.

blog budak2

so, dgn blog aku yg br nih, telah menetapkan beberapa azam.
1. nak update blog semampu yg bleh blah.
2. nak jdkan blog aku sebagai teman sejati aku
3. nak collect wet. ngeee. *credit 2 payche yg dah ngajo aku*
wink wink! (tiru ayat org)
ahhahaha

kpd sesape yg akan membace post2 aku lps ni, jgn nak ngomen2.
lantak aku la nak tulis pasal blajo ke pasal cintan cintun mee cintan ke pasal blajo ke bla bla bla.
ahhaha.
dah bukak, bace jek.
garang tau marah2.
xske!

plz teach me what i've done wrong.
i'm newbie.
but i'll usaha memantapkan blog hoccay bkn mantapkan badan.
ngahahaa

No comments:

Post a Comment