Tuesday, October 27, 2009

oh mencari-cari

hari ini saya bekerja sekuat dan sekeras yang mungkin (ayat sangat mengagumkan)

hahahaha.

minggu ni last LI. aku suke n semangat nak mule kan keje.
sbb nak abes cepat la.
ngahahaha.

hari ni hari selase.
tak de wat ape sangat2 pon.
just dudok2, ngumpat2 ngan kwn LI aku.
mmg byk cabaran ktorang kat sni.
huh! (mendengus) ^___^

mcm biase, ari selase aku musti n wajib sebab telah diundang pergi ke pasar selase di rompin ni. aku pon g la. pas2 tibe2 bf aku msj.

msj yg diterima : tlg tgk kan hp sony anak eric (ericson) yg murah2.
(die igt sng nak carik?)

FIY, skang disebabkan aku xde keje kat opis, slalu sgt bukak web2 yg jual2 kat tenet. yg plg aku slalu masuk . www.murah.com.my.

aku pon balas, tp pkran dah pk ayam percik.
sms dibalas : ok. nnti *tut* carikan yek *tut*.
*sok kne bekerja keras mencari utk bf ku. hahahah. keras sgt!*

No comments:

Post a Comment