Friday, April 2, 2010

cepatlah masa berlalu

study hard, study smart.
2 je aku kne wat skang ni.
next week exam, 5hb, 10hb & 17hb.
lastly, 22hb ade portfolio. yeay!
it's over.
wwoohooooo!

kelas2 smue dah abes. dah abes ganti.
hahahha. [aku lah raje skang]
syukur ke hadrat illahi sbb dah selamat kan n sngkan pejalanan belajar aku selame 3 tahun ni.
aku doa supaya diteruskan selamat sampai aku keje n sampai bile2.

3 week more bebeh!
n 10hb ptang aku balik MERSING!!
haha
setelah 4 bulan x balik. x menikmati dunia yang tenang bersame diriku dan dirimu.
wah2.
aku x sabo nak abes.
nak lepas segala mcm keseksaan kat sini.
i hate u!!
hahaha

i mish my hometown like crazeee!
tlg cepatkan mase.
aku leh ckp yg aku dah x thn dok sini.
aku nak kebebasan yang sejati.
hehhe.

sayonara bebeh!

No comments:

Post a Comment