Saturday, November 7, 2009

merdekaa

wake up at 6.45. take shower bout 10 minutes [really?]. n then, siap2 ke exam hall.
waaaa! at smk sri mersing.
my fren take me at home on 7.30 [he promise me at 7.15. grrr]
while wait for him, take picture.
hahaha.

muke x menggambarkan perasaan. hahaha.

nak g exam, x kan ngan tgn kosong plak kan.musti la bawak eksesori.
box pensel ajaib yg ade macam2.
[pensel, pen, liquid, pengorek, pembaris, pemadam yang telah dibahagi 3 dengan membe2 ku, duet & ic]

slip exam of course!

lpas dah kawan aku siap bersolek [jantina : lelaki], aku pon telah pergi ke tempat yg wajib dituju.
1st g sane, dudok2 n chill2 jap. [sempat lg tau]
hik3.
n trus masok exam hall [bilik darjah je pon]
paper pertama yang diletakkan atas meja aku, paper 800/3. reading.
bapak ngantok kan bace 5 karangan inggeris.
huh!
tp syukor, aku dpt jawab semua soalan dengan selamat. [phew!]
mase die nak kutip kertas2 jawapan, tau x?
die lupe kutip kertas jawapan aku.
agaknye dorang sangat baek untuk suruh aku check jawapan kat umah.
hahaha.
aku trus angkat tgn [pki deodorant tau] n tnjukkan kertas jawapan aku.
dorang pon terkujat trus cepat2 amek.
hik3.

paper yg kedua ialah 800/4. writing.
ni 1 kertas yg agak mencabar. [muke siyes]
aku bleh wat conclusion dalam mase 5 minit jek nak tamat.
tulisan jgn cakap ah, bkn kategori cakar ayam dah aku rase, cakar rumpot gamaknye.
hik3.
hope 2 get great mark on that paper.

paper ketiga or dgn kate gembira, paper last!
hahaha. 800/1. listening.
soalan2 agak mencabar tetapi cume perlu mendengar dengan betol n berhati2.
n syukor aku dpt jawab ngan jaye. [uuuu!]

finally, abes la muet exam ku.
heeee. lepas 2, g jalan2 ngan membe aku di daerah mersing.
igt nak ajak dorang g kl. [gle hebat kan]
hik3.
minom2 kat gerai jus buah gelas besar.
tp ktorang mintak jus buah gelas sedang jek.
ngeh2.minom2 borak2.
my fren wan, still practikal di sebuah syarikat under TM.
sgt susah die LI. x mcm aku, dok bwh econ. btol2 bawah econ tau tempat dudok aku.
hik3.
die dok bawah sinaran matahari.
disebabkan 2, die maken itam. huuuu.

another fren, rizal, as my driver to muet exam hall, dah abes blajo.
ngah tnggu his graduation day. heee.
congrats rizal!
=]
OMG. i just forget that today is his bufday okkay.
sowi rizal i have forget that.
heheee. hepi bufday rizal.

n bincang2 bout our bbq coming sooonn!
yeay!

the most importante thing here is i have pass my muet exam that always disturb my sweet litle sleep. [terbongkang]
ngahhaha. skang hanya perlu berdoa untuk dpt yg terbaek [ben 4 not ben 10]
ngeh3.
pray for me yah!

xdpt amek pic lepas exam coz dah berserabai gle. hik3

at the evening. go out date with my bf.
ngeee.!
dr ari selase sampai jumaat x jumpe die.
sbb die keje n tengkujuh yg sedang berlaku.hik3.
g kedai kek, makan nugget [terliur bdk sebelah aku mkn] n air choc-o-cino for me n capuchinno for my boy.
jalan2 n borak2 ngan die.
hehe. dah lame x borak ngan die tau.
sangaattt sonok borak2.

dalam kul 6, g maybank sbb nak masok duet kat akak aku di ukm [as].
tp cash deposit 2 tegendala.
the bad news is, dah masokkan wet dalam 2!
huh! pas2 nak tergendala, x kuar kan balik.
n jerit2 kat pak guard inside the bank, tnye die mcm ne nak wat.
pak guard : dtg ari isnin n isi borang. nnti wet 2 akan dipulangkan.
aku [dalam hati] : kne isi borang ape plak ni. [sigh]

so, terpakse lah g bank isnin ni berseorangan.
untuk tuntot balik wet gue.
hik3.
balik, g kini, teman bf aku beli bende.
dah setle smue, trus pecot balik.
vromm2!

No comments:

Post a Comment